۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل خبر داد؛

ارائه ۲ واحد درسی دفاع مقدس در همه رشته‌های دانشگاهی در اردبیل

ارائه ۲ واحد درسی دفاع مقدس در همه رشته‌های دانشگاهی در اردبیل

اردبیل_ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: دانشگاه‌ها از سال تحصیلی جدید ۲واحد درسی دفاع مقدس را در همه رشته‌ها و در اردبیل توسط اساتید مجرب ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی واحد ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس در محل موزه فرهنگی دفاع مقدس اردبیل اظهار کرد: امسال همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه در اردبیل اجرا می‌شود که اغلب این برنامه‌ها در محل موزه فرهنگی و هنری دفاع مقدس اردبیل انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال با شعار 《در راه فتح قله‌ایم》برنامه‌های هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: همچون سال‌های گذشته نمایشگاه رزمی _ فرهنگی در محل موزه فرهنگی و هنری دفاع مقدس برگزار و برنامه‌های جنبی متعددی در این نمایشگاه اجرا خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یوم‌الله سوم خرداد را برای انتقال به نسل آینده مهم ارزیابی کرد و گفت: در راستای انتقال فرهنگ جبهه و شهادت از سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها دو واحد درس عمومی دفاع مقدس توسط اساتید برجسته فرهنگ مقاومت تدریس خواهد شد.

واحد با بیان اینکه نگارش تاریخ دفاع مقدس در اردبیل انجام می‌شود، تصریح کرد: تدوین تاریخ کتابی خاطرات فاطمه رهبر از مجاهدان اردبیلی دوران هشت سال دفاع مقدس آغاز شده است.

وی به برگزاری نشست‌های فرهنگی همزمان با این هفته در اردبیل خبر داد و گفت: برپایی پاتوق کتاب و برگزاری مسابقه کتابخوانی الفبای مقاومت به همت کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است.

وی برگزاری مهرواره «قاسمیان زمان» را یادآور شد و بیان کرد: آزادی محکومان مالی به مناسبت هفته دفاع مقدس و اجرای نمایش «معبر» به همراه نشست شورای هماهنگی بانوان دفاع مقدس در این ایام برگزار خواهد شد.

کد خبر 6227065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha